VA Tour Sweden kommer till Jönköping

Den 30 januari kommer VA Tour till Jönköping och Elmia. Tidigare i höst har mässan även varit i Göteborg, Umeå, Stockholm, Malmö och nu är sista stoppet i Jönköping.

VA Tour Sweden är platsen för de senaste inom markförlagt vatten och avlopp. Denna mötesplats lockar VA-ingenjörer, chefer, konsulter, anläggare, entreprenörer, grossister och andra inom Vatten och Avlopp. Här erbjuds seminarier som höjer kompetensen och ger möjlighet att utforska de senaste teknikerna och produkterna. Det är en dynamisk plattform för nätverkande och kunskapsutbyte, perfekt för alla som är engagerade i vatten- och avloppssystem.

Klicka här för att anmäla dig och besöka mässan den 30 januari. Länk till annan webbplats.