Logotype Yrkeshögskolan

Nyfiken på våra utbildningar inom elkraft och elprojektör?

På onsdag den 17 maj mellan klockan 10-12 är du som är intresserad av våra utbildningar Elkraftingenjör och Elprojektör möjlighet att ställa alla dina frågor och funderingar till vår utbildningsledare Malin Rosén.

Välkommen på ett digitalt öppet hus där du får träffa vår fantastiska utbildningledare Malin. Hon är ansvarig för utbildningarna Elkraftingenjör och Elprojektör och kommer kunna svara på alla dina frågor om utbildningen, framtid eller om vår skola.

Detta är ett perfekt tillfälle för dig som har sökt någon av utbildningarna, eller som funderar på att söka. Träffen är helt digital och sker via Zoom, du ansluter dig till länken nedan.

Har du några frågor i förhand får du mer än gärna kontakta Malin via mail, malin.rosen@jonkoping.se eller via telefon 036-10 50 27.

Varmt välkommen!

17 maj klockan 10.00
https://ju-se.zoom.us/j/4781756270 Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.