Ansök till trafiklärare

Drömmer du om att ta steget mot att bli trafiklärare? Ansök redan idag, ansökan är öppen till och med 3 november.

Just nu är ansökningsperioden för vår trafiklärarutbildning öppen, och det är ett fantastiskt tillfälle att förverkliga din dröm. Utbildningen är planerad att starta i februari och sträcker sig över cirka 1,5 år.

Som trafiklärare har du en lovande karriärmöjlighet med en stabil arbetsmarknad och goda chanser att säkra anställning direkt efter avslutad utbildning. Denna yrkesväg ger dig förmågan att påverka och forma individers färdigheter, vilket i sin tur ökar trafiksäkerheten och minskar negativ miljöpåverkan. Det är en meningsfull och givande karriär där du kan se konkreta resultat av ditt engagemang.

Vår utbildning kombinerar teori, praktisk träning och arbetsplatsbaserat lärande (LIA) för att ge dig en heltäckande kompetens. Utbildningen bedrivs på heltid och är CSN-berättigad, vilket innebär att du kan söka studiemedel för att finansiera din utbildning. Så varför vänta? Ta chansen att följa din dröm om att bli trafiklärare redan idag!

Läs mer och ansök här.