Live med Robert - 17 april klockan 12.00

Det är dags att ta tag i dina utbildningsdrömmar! Och vad bättre sätt att få svar på alla dina frågor än genom att chatta live med vår super-trevliga verksamhetsutvecklare, Robert Grubesic.

Robert är redo att svara på allt du kan tänkas vilja veta om utbildningar, behörigheter, CSN och allt däremellan. Han är inte bara kunnig och erfaren, utan också riktig kul att prata med.

Måndag den 17 april klockan 12.00 sänder vi live på Facebook.

Det kommer att vara en inspirerande stund där du kan få all information du behöver för att kickstarta din utbildningsresa. Missa inte chansen att få svar på dina brännande frågor – vi ses där!

Har du en fråga redan nu? Maila oss gärna din fråga i förväg på yh@jonkoping.se.

Livesändningen kommer att sändas på Facebook, så följ oss där redan idag för att inte missa det senaste. Klicka här! Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.